Feb 12, 2011

Fantasy

Fantasy, by definition, is a situation imagined by an individual or group that has no basis in reality but expresses certain desires or aims on the part of its creator.

因為某件事件, 讓我有機會去思考, 到底你是我的真愛, 還是我的fantasy. 我知道, 你不是我想像出來的人物. 因為想像出來的人, 是完美的, 是不會讓我傷心的. 但是, 跟你相處的日子, 我會擁有無盡的喜悅, 同時, 我也會感受到無法呼吸的傷痛. 所以, 你不是Fantasy, 你是真實的. 而我愛的, 是那個真實的你.

No comments:

Post a Comment